Advertisingul afacerilor veterinare - Curs 1: Introducere in advertisingul pentru medicii veterinari

  • Nivel: Incepator
  • Durata:
Certificat:

Pentru a obține certificatul este necesar să parcurgeți toate lecțiile și să finalizați testul in proportie de 70%

Advertisingul afacerilor veterinare - Curs 1: Introducere in advertisingul pentru medicii veterinari

Cuprins

Parcurse/Citite
Nivel

Descriere

Acest cursul este prima parte a unei serii de 4 cursuri, grupate in Advertisingul afacerilor veterinare, respectiv:

  1. Introducere in advertisingul pentru medicii veterinari Cod CMVR de acreditare :  EURONL26-2016.
  2. Campanii de advertising pentru medicii si cabinetele veterinare Cod CMVR de acreditare : EURONL25-2016
  3. Promovarea directa pentru medicii si cabinetele veterinare Cod CMVR de acreditare : EURONL24-2016
  4. Internetul in campaniile de advertising Cod CMVR de acreditare : EURONL23-2016 

Toate aceste cursuri sunt realizate in exclusivitate doar pentru cabinetele veterinare. Informatiile si modul de prezentare din curs sunt reflectiile echipei Veterinarul in cei peste 5 ani de la initierea programelor specifice de business pentru cabinetele veterinare colaborate cu experienta practica si teoretica, a fiecarui membru al echipei care si-a adus contributia.

In acest curs abordarea practica a advertisingului specific cabinetelor veterinare este inserata in aproximativ 30-40 de pagini de text grupat in mai multe parti. Cursul are incluse urmatoarele capitole:

1. Info
2. Definiții importante - ce trebuie să înțelegem exact și să ținem minte
3. Moralitatea advertisingului
4. Ce este advertisingul pentru un medic veterinar?
5. Advertisingul - proces complex de comunicare
6. Tipuri de campanii de advertising veterinare
7. Obiectivele campaniei de advertising
8. Ce canale media poate utiliza un medic veterinar
9. Avantajele și dezavantajele canalelor media pentru afacerea veterinara
10. Strategia de advertising pentru afacerea veterinara
11. Planificarea campaniei de advertising - model practic

La finalul cursului veti avea informatiile de baza specifice advertisingului, pe baza carora puteti initiati realizarea propriei campanie de promovare a cabinetului veterinar. Termenii si mecanismele advertisingului sunt exemplificate pentru cabinetele veterinare. Nu este un curs teoretic. Abordarea cursului este una practica si pragmatica tinand cont de realitatile advertisingului actual.

Cursul se finalizeaza cu un test recapitulativ cu intrebari simple, de analiza si fixare a informatiilor prezentate in curs urmat de elibararea diplomei cu punctele necesare pentru CMVR.

PENTRU BUNA SI CORECTA DVS INFORMARE

VA RECOMANDAM SA URMATI TOATE CELE 4 MODULE ALE ADVERTISINGULUI IN AFACERILE VETERINARE

 

Lector

Vieru Iulian

Studii și Activitatea stiintifica

  • 1995: Absolvent FMV Ion Ionescu de la Brad, Iasi
  • 1996 - 1998: World Learning prin programul USAID - Managementul si marketingul organizatiilor, Managementul financiar, Planificarea si managementul proiectelor, Advocacy
  • 2000: Medic Primar Veterinar
  • 2005: Marketing si management in industria alimentara - - postuniversitara - Academia Romana, Universitatea Agronomica si de Medicina Veterinara Ion Ionescu de la Brad
  • 2009: Formator de formatori - Ministerul Muncii Familiei si Egalitati de Sanse / Ministerul Educatiei si Tineretului
  • 2021: Master Managementul Organizatiilor UAIC - FEAA.

 Activitatea profesionala ca medic veterinar

  • 1995 - 1997: Medic veterinar sef circumscriptie - DSV Iasi – Circumscriptia Prisecani
  • 1997 - 2006: Consilier principal - DSV Iasi – Politia Sanitara Veterinara
  • 2001 - 2008: Asociat CSV concesionata Cotnari, Iasi.
  • 2006 – 2009: Consilier superior - DSVSA Iasi – Sanatatea animalelor
  • 2009 - 2018: Consilier superior - DSVSA Iasi – Igiena si Siguranta Alimentelor
  • 2019 - prezent: Medic veterinar oficial - consilier superior CSVSAO Pacurari - DSVSA Iasi

 Alte activități

  • 1993 - 1995: Presedinte - Liga Studentilor din Facultatea de Medicina Veterinara Iasi/ Liga Studentilor din Universitatea Agronomica / Vicepresedinte - Liga studentilor din Centrul Universitar Iasi
  • 1994 – 2000: Presedinte – Fondator - Fundatia Satul Romanesc
  • 2000 - 2009: Presedinte - Fondator - Institutul pentru Dezvoltare Comunitara
  • 2009: Initiatorul si Fondator Patronatul Medicilor Veterinari Privati din Romania
  • 2009: Fondator Revista Veterinarul
  • 2009: Fondator - Asociatia Euroveterinarian
  • 2019: Fondator - Asociatia Veterinarul

Am avut sansa de a face in viata ceea ce ma pasioneaza. Medicina veterinara, managementul si marketingul sunt adevarate pasiuni pentru mine. In cei peste 25 de ani de activitate am avut ocazia să parcurg aproape toate formele de manifestare a medicinii veterinare. Am lucrat in mai multe cabinete medicale, cu animale de ferma, dar si cu animale de companie, am lucrat în inspectie si controlul veterinar, am lucrat in expertiza sanitara veterinara a alimentelor. Astfel am invatat din toate zone ale medicinii veterinare experimentand cam tot ce poate experimenta un medic veterinar intr-o profesie. Separat, am studiat intens si inca mai studiez managementul si marketingul. Este a doua mea profesie. Am inceput studiul la o universitate privata, Universitatea Mihai Eminescu, in management si drept. Am terminat studiile o data cu desfiintarea universitatii. Se cheama ghinion, daca as fi dorit o diploma. De aceea nici nu o mentionez in CV. Asta nu inseamna ca nu am continuat sa studiez si independent dar si in cadrul unor programe specializate sustinute de Guvernul SUA sau in universitati din Romania. Am avut ocazia, de-a lungul timpului sa aplic si sa experimentez ceea ce am invatat. Astfel, am utilizat cunostintele si experienta din marketing si management in peste 30 de proiecte de succes finantate de organisme nationale si internationale, am consiliat firme, organizatii, cabinete medicale si persoane publice, am infiintat organizatii care la timpul lor au ajutat domeniile in care au activat, unele functionand si in ziua de astazi. Revistele Veterinarul sunt si astazi cel mai frumos si amplu proiect cu care ma mandresc. Cu siguranta, in anii ce vor urma ma voi dedica exclusiv managementului si marketingului. Astfel voi sintetiza toate experienta si informatiile dobandite in mai multe formule utilizabile de cei interesati. Deocamdata am inceput acest proiect cu Revista Veterinarul pe care dorim sa il dezvoltam in beneficiul medicilor veterinari. Vom dezvolta o serie de cursuri specializate de marketing si managment pentru medicina veterinara si vom consilia cabinetele care doresc sa se dezvolte utilizand tehnici moderne in afacerile pe care le deruleaza.

Mult succes in ceea ce va doriti.

Starea testului
Parcurse/Citite
Durata
Nivel

Ultimele apariții editoriale
Doar Pentru Medicii Veterinari
disponibile online în format complet:

 

   Veterinarul Stiinta si Practica  Veterinarul Pet   Veterinarul Ferma  Veterinarul Business

Log in